“Keď je spokojný zákazník, všetko je ľahšie”

Čítaj viac v kategórii Upratovacia služba

Image title

Pri každom väčšom upratovaní na našich zamestnancov dohliada supervízor, ktorý zabezpečuje nielen maximálnu spokojnosť klientov, ale aj samotnú komunikáciu s nimi. Boj za čistejší domov a spokojnosť zákazníkov pre nás nie je len prácou, ale poslaním. A slová nášho supervízora Ivana sú toho dôkazom. 

Posledný prázdninový mesiac sme pre našich facebookových fanúšikov pripravili súťaž o kompletné upratanie bytu zdarma. Nezáležalo na tom, aký veľký byt či dom mali. Ani na tom, či majú chlpatých domácich miláčikov. Záležalo nám len na tom, aby výherkyňa nášho prvého kola bola s našou prácou maximálne spokojná. Čo myslíte, podarilo sa? Tu sú slová a pocity supervízora Ivana, ktorý mal odovzdanie výhry vo svojich rukách. 


„Ide sa na vec!“

"Zavolal som jej, zablahoželal a overil si termín. V deň, kedy sa upratovalo sme prišli tam, prešli si spoločne s ňou byt a povedali jej, že jej zavoláme, keď skončíme,” spomína na prvú komunikáciu s klientkou. Čo podľa jeho slov klientku najviac príjemne prekvapilo? “S prácou bola spokojná. Za každé upratovanie, ktoré nemusí robiť ona, je spokojná. Niežeby nevedela dobre upratovať, ale je pre ňu príjemné, keď má voľnú polovicu dňa.“ Naši klienti nemusia byť doma, kým my upratujeme. Môžu si zájsť s priateľmi na kávu, venovať sa sebe alebo svojej rodine. Potom, keď prídu domov, sa len tešia z čistého a zdravého domova. “Klientka bola podľa jej slov najviac spokojná s uprataním kuchyne a s umytím okien.” pripomína supervízor, ktorý mal na starosti upratovanie v byte výherkyne.

Image title


Najkrajšou spätnou väzbou je úsmev

"Úsmev a spokojnosť sú pre nás tou najlepšou spätnou väzbou. Po dokončení prác sme s klientkou prešli celú domácnosť a ak by našla niečo, čo nie je dostatočne upratané, tak to opravíme rovno pred ňou podľa jej pokynov. Takto to funguje pri každom jednom klientovi. Samozrejme, táto kontrola práce je už v cene. Žiadne doplatky,” pripomína náš supervízor. Našou prioritou však, samozrejme, je podať maximálny výkon, aby žiadne opravy potrebné neboli. A tak to bolo aj v tomto prípade. 

Image title


Koniec predsudkom

Pri svojej práci sa často stretávame s predsudkami voči upratovacím spoločnostiam. Náš supervízor Ivan vidí niekoľko dôvodov, prečo je to tak. “Jedným z hlavných je, že si človek púšťa do svojho kráľovstva cudzích ľudí a nevie, čo sú zač. Druhým býva akási hanba za neporiadok a tretím zlé skúsenosti s inou firmou.” Dôvodov je viacero a my si uvedomujeme, že to nie sú predsudky, ktorých sa dá zbaviť zo dňa na deň. Profesionálnosť, diskrétnosť a lojalita sú našimi hlavnými zásadami, ktorými sa riadia všetci zamestnanci. Úlohou supervízora je na to dohliadať. 

Image title


“Náš zákazník, náš pán” nie je u nás len fráza 

“Hlavným mottom mojej práce je spokojnosť zákazníka. Veľmi sa snažím, aby bol s prácou spokojný. Keď je spokojný zákazník, všetko je ľahšie,” hovorí s úsmevom Ivan. “Mal som taký zážitok, že bol zákazník zo začiatku nervózny a nepríjemný a po upratovaní, keď videl výsledok tak nakoniec úsmev a spokojnosť,” dodáva.   
Veríme, že nielen u výherkyne našej súťaže, ale aj u každého zákazníka sa nám úsmev na tvári po odovzdaní krásnej domácnosti podarí vyčariť. Chcete sa usmievať aj vy? Tak neváhajte a naše služby si objednajte hneď teraz. :)

Objednať služby

Páčil sa vám tento článok? Zdieľajte ho!

Sledujte nás na Facebooku